Władze Słupska wydały ponad 200 tysięcy złotych na promocję parku wodnego. Problem w tym aquaparku nie ma. Jego budowa stoi od ponad pół roku, choć już rok temu miała być zakończona. Władze miasta tłumaczą, że do promocji parku zmusza ich Unia Europejska.
Władze Słupska w ciągu zaledwie trzech miesięcy wydały na promocję Parku Wodnego ponad 100 tysięcy złotych. Problem w tym, że budowa Aquaparku stoi i nie wiadomo kiedy zostanie dokończona. Zdaniem przeciwników inwestycji, słupski Aquapark po raz kolejny stał się przykładem marnotrawienia unijnych pieniędzy.
Słupscy radni zażądali od prezydenta miasta wyjaśnień w sprawie budowy Aquaparku. Do radnym dotarła ukrywana do tej pory korespondencja między miastem i głównym wykonawcą. Wynika z niej, że bez zgody radnych prezydent zdecydował o powiększeniu kubatury parku wodnego, aż o...
Nowocześniejszy, bardziej graficzny, pełen przestrzeni i światła – tak wygląda nowy logotyp województwa pomorskiego. Przygotowana przez ASP księga identyfikacji wizualnej oparta jest na herbie...