Prawie 5,5 mln zł. województwo pomorskie wyda przez najbliższe półtora roku na promocję regionu. Hasło kampanii brzmi „Pomorskie – Nabierz Kolorów”. Władze województwa chcą, by turyści odwiedzali region przez cały rok, a nie tylko latem.

fot. UM Hel
Kampania ma pokazywać, że Pomorskie ma ofertę na każdą porę roku. Na wiosnę ma to być oferta aktywna, na lato – wodna, na jesień – kulturalna, a na zimę relaks, czyli wypoczynek SPA. – Nasz region jest dobry na cztery pory roku, a nie tylko na lato – powiedział Mieczysław Struk, marszałek województwa. Cel kampanii to także osiągnięcie statusu najbardziej turystycznego województwa w kraju.
[youtube_sc url=http://www.youtube.com/watch?v=EeQC9U8BGyw]
Obecnie region jest liderem jeśli chodzi o podróże długookresowe (pobyt powyżej 5 dni), a na drugim miejscu w kraju, po Małopolsce – pobyty krótkookresowe (2-4 dni). Marszałek podkreślił również, że według badań Instytutu Turystyki krajowi turyści wydają w regionie co najmniej 1,5 mld zł rocznie. Oficjalne otwarcie kampanii odbędzie się 15 kwietnia podczas Gdańskich Targów Turystycznych.

fot. MPŚ
Komentarze do artykułu (dodaj własny »).
Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu.
Jeżeli masz ochotę, rozpocznij dyskusję.
Skorzystaj z formularza znajdującego się poniżej.