Najdroższa kampania w historii [WIDEO]

23 marca 2011r. | Drukuj

Prawie 5,5 mln zł. województwo pomorskie wyda przez najbliższe półtora  roku na promocję regionu. Hasło kampanii brzmi „Pomorskie – Nabierz Kolorów”. Władze województwa chcą, by turyści odwiedzali region przez cały rok, a nie tylko latem.

fot. UM Hel

Kampania ma pokazywać, że Pomorskie ma ofertę na każdą porę roku. Na wiosnę ma to być oferta aktywna, na lato – wodna, na jesień – kulturalna, a na zimę relaks, czyli wypoczynek SPA. – Nasz region jest dobry na cztery pory roku, a nie tylko na lato – powiedział Mieczysław Struk, marszałek województwa.  Cel kampanii to także osiągnięcie statusu najbardziej turystycznego województwa w kraju.

[youtube_sc url=http://www.youtube.com/watch?v=EeQC9U8BGyw]

Obecnie region jest liderem jeśli chodzi o podróże długookresowe (pobyt powyżej 5 dni), a na drugim miejscu w kraju, po Małopolsce – pobyty krótkookresowe (2-4 dni). Marszałek podkreślił również, że według badań Instytutu Turystyki krajowi turyści  wydają w regionie co najmniej 1,5 mld zł rocznie. Oficjalne otwarcie kampanii odbędzie się 15 kwietnia podczas Gdańskich Targów Turystycznych.

fot. MPŚ


Opublikowano w: PublicystykaWiadomości
Tagi: ,

Zapraszamy ponownie na www.gazetakaszubska.pl
Kontakt: [email protected]


Warning: Use of undefined constant rand - assumed 'rand' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/umedia/domains/gazetakaszubska.pl/public_html/wp-content/themes/gk02/functions.php on line 133
Czytaj także

Komentarze do artykułu (dodaj własny »).

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu.
Jeżeli masz ochotę, rozpocznij dyskusję.
Skorzystaj z formularza znajdującego się poniżej.

Dodaj komentarz