O Gdyni i na temat wydarzeń w mieście dowie się cały świat. Nowy miesięcznik „Gdynia Echo” przygotowuje w całości Zespół Prasowy Urzędu Miasta Gdyni. Podawane treści będą w języku uniwersalnym, czyli angielskim i mają trafić do osób w każdym zakątku świata.

Gdynia Echo powstaje w całości siłami gdyńskich urzędników – od pomysłu po wybór tematów, teksty, tłumaczenie, pozyskanie zdjęć, projekt graficzny, skład i dystrybucję. To nowy pomysł Zespołu Prasowego Urzędu Miasta Gdyni na promocję i szerzenie informacji o Mieście. – Gdynia Echo to wybór najciekawszych gdyńskich informacji z minionego miesiąca. Stąd tytuł – „echo”, a w nim wiadomości , które mają szansę zainteresować osoby z zagranicy, pokazać im, czym żyje Gdynia i gdynianie oraz dostarczać dowodów na to, że nasze miasto jest miejscem wyjątkowym. Miejscem, które warto poznać, odwiedzić, a może nawet w nim … zamieszkać? Spektrum tematów poruszanych w Gdynia Echo jest szerokie – są wiadomości kulturalne, gospodarcze, społeczne, sportowe. Nie brakuje ciekawostek, a całość opatrzona jest niebanalnymi fotografiami – tłumaczą urzędnicy UM w Gdyni. Jak zapowiadają twórcy miesięcznika – Magazyn drogą mailową dotrze do ambasad i konsulatów – zarówno polskich za granicą, jak i zagranicznych w Polsce – agend rządowych, organizacji i biur turystycznych, domów polskich, armatorów wielkich wycieczkowców, miast siostrzanych Gdyni, korespondentów zagranicznych mediów i studentów zagranicznych w Polsce oraz adresatów, którzy dowiedzą się o naszym miesięczniku i zechcą go regularnie otrzymywać.
Do informacji Gdynia Echo można sięgnąć również wchodząc na stronę www.gdynia.pl/eng/echo