fot. JULA

Konkurencja dla Leroy Merlin i Castoramy? Już w listopadzie szwedzka sieć sklepów z kategorii ogród i dom wejdzie na polski rynek. Obok francuskiej i angielskiej jakości usług pojawi się skandynawska.

Jula – bo o niej mowa, to sieć multimarketów oferująca artykuły dla majsterkowiczów i profesjonalistów. Aktualnie Jula posiada 32 sklepy w Szwecji oraz 12 w Norwegii. Pierwsze dwa sklepy zostaną otwarte w Polsce w listopadzie bieżącego roku. Na lokalizację Szwedzi wybrali Warszawę, jednak nie dalej jak w przyszłym roku kolejne otwarcia sklepów Jula będą we Wrocławiu, Gdańsku i Łodzi. W Trójmieście sklep zlokalizowany będzie przy ul. Grunwaldzkiej 270 w sąsiedztwie Media Markt i Castoramy.

fot. JULA

– Wybór następnego kraju do ekspansji sieci Jula poprzedziły analizy kilku europejskich rynków – mówi Per-Eric Frost, prezes Jula Poland. Dostrzegamy w Polsce ogromny potencjał dla naszej firmy. Polska gospodarka szybko się rozwija i wierzymy, że nasze koncepcje staną się atrakcyjne dla polskiego konsumenta – dodaje prezes. W asortymencie sklepu wielkopowierzchniowego są  produkty do wyposażenia domu, ogrodu czy garażu, artykuły biurowe i sportowe, szeroki wybór odzieży roboczej oraz sprzęt elektroniczny oraz małe AGD. – Polska to dla nas rynek z ogromnym potencjałem. Nie tylko ze względu na geograficzną bliskość ze Szwecją, ale fakt, że Jula nie ma tu bezpośredniej konkurencji. U nas klienci znajdą niespotykaną dotąd wygodę zakupów i różnorodność asortymentu – tłumaczy JULA Country Manager  Daniel Adamiuk.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.