Konkurencja dla Leroy Merlin i Castoramy? Już w listopadzie szwedzka sieć sklepów z kategorii ogród i dom wejdzie na polski rynek. Obok francuskiej i angielskiej jakości usług pojawi się skandynawska.
Jula – bo o niej mowa, to sieć multimarketów oferująca artykuły dla majsterkowiczów i profesjonalistów. Aktualnie Jula posiada 32 sklepy w Szwecji oraz 12 w Norwegii. Pierwsze dwa sklepy zostaną otwarte w Polsce w listopadzie bieżącego roku. Na lokalizację Szwedzi wybrali Warszawę, jednak nie dalej jak w przyszłym roku kolejne otwarcia sklepów Jula będą we Wrocławiu, Gdańsku i Łodzi. W Trójmieście sklep zlokalizowany będzie przy ul. Grunwaldzkiej 270 w sąsiedztwie Media Markt i Castoramy.
– Wybór następnego kraju do ekspansji sieci Jula poprzedziły analizy kilku europejskich rynków – mówi Per-Eric Frost, prezes Jula Poland. Dostrzegamy w Polsce ogromny potencjał dla naszej firmy. Polska gospodarka szybko się rozwija i wierzymy, że nasze koncepcje staną się atrakcyjne dla polskiego konsumenta – dodaje prezes. W asortymencie sklepu wielkopowierzchniowego są produkty do wyposażenia domu, ogrodu czy garażu, artykuły biurowe i sportowe, szeroki wybór odzieży roboczej oraz sprzęt elektroniczny oraz małe AGD. – Polska to dla nas rynek z ogromnym potencjałem. Nie tylko ze względu na geograficzną bliskość ze Szwecją, ale fakt, że Jula nie ma tu bezpośredniej konkurencji. U nas klienci znajdą niespotykaną dotąd wygodę zakupów i różnorodność asortymentu – tłumaczy JULA Country Manager Daniel Adamiuk.