Fot. GK

W Gdyni-Orłowie powstaje nowy peron z wiatami i ławkami oraz nowa kładka dla pieszych, wyposażona w windę dla niepełnosprawnych. Obecnie trwają utrudnienia, a część mieszkańców dzielnicy musi nadkładać drogi.

Fot. GK

Budowa nowej kładki łączącej obie części Orłowa (Klonowa-Inżynierska) i remont peronu PKP sprawia, że wielu mieszkańców musi codziennie znacznie nadkładać drogi. Obecnie pasażerowie wchodzą na dworzec w Orłowie jedynie od strony CH Klif, bo wejście i kładka przy ul. Klonowej są zamknięte.

– Wejście na peron i kładkę na ulicy Klonowej zamknięto już ponad miesiąc temu, ale ciągle nie wiadomo kiedy zakończy się przebudowa. Teraz mieszkańcy części Orłowa muszą nadkładać nawet kilkaset metrów by dotrzeć na stację SKM – mówi Ada Ostrowska, która codziennie dojeżdża SKM do szkoły w Sopocie.

– Wszystko zależy od pogody. Jeśli zima nie będzie sroga, prace zakończymy szybko, jeszcze przed świętami –  mówi Andrzej Tomorowicz z PKP PLK, która prowadzi tę inwestycję.
PKP PLK informuje też, że od 9 grudnia zamknięta będzie druga strona peronu, czyli znowu będzie można wejść na dworzec od strony ul. Klonowej. Ruch pieszych będzie się odbywał częścią nowej,  gotowej już kładki oraz starą kładką w stronę peronu dalekobieżnego.

W Orłowie powstanie nowy peron dla pociągów dalekobieżnych z wiatami i ławkami. Nowa kładka dla pieszych będzie wyposażona w windę dla niepełnosprawnych.

 

Galeria

fot. GK

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.