fot. Galeria Rumia

Galeria Rumi odnotowuje wzrosty odwiedzających ją klientów. Między rokiem 2010, a 2011 wyniósł on 45 procent, natomiast od początku pierwszego półrocza 2012 roku obiekt zanotował kolejne kilkunastoprocentowe.

fot. Galeria Rumia

Obecnie w Galerii Rumia otwartych obiektów jest na poziomie 88 proc. Przedstawiciele inwestora, amerykańskiego developera Polimeni, informują, że do wzrostu odwiedzalności przyczyniło się w dużym stopniu otwarcie Multikina. – Pojawienie się tak znaczącego najemcy w obiekcie z pewnością miało wpływ na napływ kolejnych dzierżawców – mówi Joanna Łacny, kierownik ds. marketingu i PR Galerii Rumia. Z wyników również zadowolone jest kierownictwo samego kina – Multikino w Galerii Rumia to wielki sukces. W przeciągu minionego roku nasze kino odwiedziła ogromna liczba widzów, pomimo że jest to najmniejsze kino w sieci.

Wyniki przekroczyły nasze oczekiwania – mówi Michał Kobiela, dyrektor Multikina w Galerii Rumia. Nowi najemcy w dalszym ciągu przybywają. – Do końca sierpnia 2012 roku swój punkt gastronomiczny otworzy również Asia Express, który zajmie ostatni wolny lokal w strefie foodcourt a tym samym komercjalizacja tej strefy wyniesie 100 procent. Dodatkowo we wrześniu bieżącego roku w centrum handlowym otwarty zostanie nowy klub fitness – będzie to należący do sieci klubów Dariusza Michalczewskiego Tyger Gym. Klub będzie największym i zarazem najnowocześniejszym obiektem tego typu w regionie.

Galeria Rumia mierzy ponad 40 tys. mkw. i oferuje klientom 460 miejscach parkingowych. W obiekcie znajduje się prawie 70 sklepów na trzech poziomach handlowych. Galeria została otwarta w 2009 roku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.