um.sopot.pl

Sopot, miasto, które starannie dba o swój wizerunek, padło ofiarą reklamy outdoorowej jednej z sieci telefonii komórkowej. Wiceprezydent Sopotu wystosował apel do prezesa Play o zaprzestanie dewastowania mebli miejskich w kurorcie.

um.sopot.pl

Form reklam jest masa, im jest ona ciekawsza, bardziej niestandardowa tym bardziej trafia do szerszego grona odbiorców. Nie zawsze jednak  zgodnie z prawem udaje się ją „wkleić” w otaczające tło. Tak się stało w przypadku jednego z nadmorskich kurortów, gdzie zastosowana zewnętrzna reklama Play szpeci miasto, a dokładnie dewastuje ławki, latarnie, balustrady. Sytuacja zaniepokoiła władze miasta. Wiceprezydent Sopotu Bartosz Piotrusiewicz, skierował na ręce Prezesa sieci telefonii komórkowej Play apel o zaprzestanie dewastowania mebli miejskich w Sopocie. – „ Zwracam się z gorącym apelem do Pana Prezesa – nie niszczcie, nie dewastujcie naszego Miasta!!! Niedopuszczalne jest by budowanie wizerunku Waszej firmy, dobywało się ogromnym kosztem naszego miasta.

um.sopot.pl

Wiceprezydent w swoim apelu zarzuca Play kreowanie złego wizerunku firmy niszcząc meble miejskie Sopotu. -„Rynek jest trudny, a konkurencja spora. Niemniej jednak Państwa przekaz – reklama skierowana do klientów nie powinna opierać się na niszczeniu mebli miejskich – ławek, balustrad, latarni. Bardzo popularne i niezwykle nośne „wklejki” są niezwykle trudne do usunięcia przez miejskie służby oczyszczania. Rocznie, mieszkańcy Sopotu ze swoich podatków przeznaczają kilkadziesiąt tysięcy złotych na usuwanie tego typu „upiększeń”. – dodaje Piotrusiewicz. Według władz Sopotu, prowadzona kampania reklamowa sieci telefonii komórkowej Play niszczy i brudzi elementy małej architektury miejskiej. Dlatego domaga się od prezesa aby uczulił swoich pracowników na tę formę promowania firmy. – „Wierzę, że Państwa intencją nie jest budowanie wizerunku firmy jako wandala przestrzeni miejskiej. – czytamy na koniec w apelu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.