fot. facebook / Gmina Kępice

Duże zmiany szykują się w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej w Kępicach. Rozpoczął się remont budynku. Zmiany zajdą też w sposobie kontaktowania się z mieszkańcami, powstanie Biuro Obsługi Klienta, wprowadzony będzie też system informowania przez SMS.

fot. facebook / Gmina Kępice
fot. facebook / Gmina Kępice

W budynku PGK Kępice właśnie rozpoczął się remont. Prace obejmują wymianę dachu, okien oraz elewacji. Ponadto zmiany zajdą też wewnątrz obiektu – powstanie Biuro Obsługi Klienta, wyremontowane będą pomieszczenia biurowe i sanitariaty.

– Ale nie tylko sam budynek przejdzie generalny remont – mówi Bożena Gierszewska, prezes PGK Kępice Sp. z o.o. – Chcemy podnieść jakość naszych usług, wprowadzimy system informowania klientów o ważnych sprawach poprzez SMS, ta usługa będzie dostępna dla osób chętnych, ponadto mieszkańcy będą mogli sami generować faktury za wodę czy ścieki.

Dzięki temu systemowi mieszkańcy będą sami odczytywali, ile wody czy ścieków zużyli, będą mogli te dane wprowadzić przez internet do faktury.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.