fot. ENERGA

Podpisanie umowy, aktywowanie nowej usługi, złożenie pisemnej reklamacji – to tylko przykłady spraw, które można załatwić w nowych placówkach w Bytowie, Lęborku i Gdańsku. Na Pomorzu działa już łącznie osiem punktów sprzedaży Energi.

fot. ENERGA
fot. ENERGA

Placówki w Bytowie i Lęborku to tzw. partnerskie punkty sprzedaży, a w Gdańsku – salon firmowy. We wszystkich jednak można załatwić to samo, czyli:

  • uzyskać informację, jak zostać klientem Energi oraz jakie są wymagane dokumenty,
  • podpisać umowę,
  • przepisać licznik na nowego odbiorcę (np. po demontażu licznika),
  • uzyskać ofertę rabatową dla firm,
  • bezpłatnie nadać korespondencję (np. złożyć pisemną reklamację, zapytanie),
  • aktywować bardzo popularne wśród klientów ENERGI produkty, jak np.  Rozliczenia pre-paid, Rozliczenia Rzeczywiste, a także przystąpić do programu bonusowego Payback, który umożliwia zbieranie punktów za opłacanie terminowo faktur za energię elektryczną, jak również płacenie za prąd punktami zebranymi u wszystkich Partnerów Payback

Rozliczenie Rzeczywiste umożliwia samodzielne rozliczanie za zużytą energię w oparciu o  podawane co miesiąc stany licznika. Rozliczenia pre-paid są wygodnym sposobem płatności w systemie przedpłatowym (na kartę). To rozwiązanie szczególnie polecane dla właścicieli obiektów letniskowych czy wynajmujących mieszkania i lokale. Umożliwia zakup porcji energii z dowolną częstotliwością – na kilka dni, tydzień, miesiąc, co pozwala na stałą kontrolę poziomu zużycia energii elektrycznej oraz uniemożliwia powstanie zadłużenia

Punkty partnerskie i sprzedażowe Energi nie realizują na miejscu spraw związanych z reklamacjami, windykacją, a także z rozliczeniem faktur za zużycie energii elektrycznej. W tym zakresie do dyspozycji klientów pozostaje telefoniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne codziennie w godzinach 8-20 pod numerem 555 555 555. Sprawy związane z zaległymi płatnościami, bądź dotyczące przywrócenia energii elektrycznej, można wyjaśnić  dzwoniąc pod  555 555 599. 24 godziny na dobę dostępne jest także Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne pod adresem https://ebok.energa.pl,

Awarie i uszkodzenia nadal zgłaszać należy, dzwoniąc pod numer alarmowy Pogotowia Energetycznego 991.

Punkt partnerski w Lęborku mieści się przy ul. Zwycięstwa 7, w Bytowie – przy ul. Pochyłej 3 – 4, a salon firmowy w Gdańsku przy al. Grunwaldzkiej 472 w biurowcu Olivia Business Point.

3 KOMENTARZE

  1. Bardzo dobrze, że powstają takie punkty, stanie w kolejkach nikomu nie służy, ja już skorzystałam z takiego punktu tylko, że w parku handlowym w Gdańsku w Matarni na Złotej Karczmie, otwarci są do zamknięcia galerii każdego dnia!

  2. Jeszcze widziałem taki punkt w Wejherowie, nie wiem co oni robią, ale coś tam się dzieje w tej Enerdze, chyba znowu zaczyna zależeć im na klientach. Potwierdzam Złotą Karczmę Galeria Matarnia, byłem tam na zakupach i widziałem punkt w części Restauracyjnej tam gdzie jest Poczta, siedziała jedna Pani i coś załatwiała z klientem, zagadałem okazało się, że można podpisywać umowy,

  3. Co do punktu na Matarni to rzeczywiście jest! 3 tygodnie temu podpisałam tam umowe na montaz licznika , którego do dzis nie ma. po kłamstwach ze strony Pan tam pracujących udałam sie do głównego oddziału, gdzie dowiedziałam sie, ze zgłoszenie wcale nie zostało wysłane. Tak minęły 3 tygodnie a ja grzecznie czekałam ekipa remontowa tez czeka, aby zacząć prace wykonczeniowe w moim nowym mieszkaniu. Dzis zlecenie jest zgłoszone w oddziale na Grunwaldzkiej, licznik ma byc w ciagu tygodnia. Szczerze omijajcie to miejsce i udajcie sie od razu do oddziału głównego!!!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.