Podpisanie umowy, aktywowanie nowej usługi, złożenie pisemnej reklamacji – to tylko przykłady spraw, które można załatwić w nowych placówkach w Bytowie, Lęborku i Gdańsku. Na Pomorzu działa już łącznie osiem punktów sprzedaży Energi.

Placówki w Bytowie i Lęborku to tzw. partnerskie punkty sprzedaży, a w Gdańsku – salon firmowy. We wszystkich jednak można załatwić to samo, czyli:
- uzyskać informację, jak zostać klientem Energi oraz jakie są wymagane dokumenty,
- podpisać umowę,
- przepisać licznik na nowego odbiorcę (np. po demontażu licznika),
- uzyskać ofertę rabatową dla firm,
- bezpłatnie nadać korespondencję (np. złożyć pisemną reklamację, zapytanie),
- aktywować bardzo popularne wśród klientów ENERGI produkty, jak np. Rozliczenia pre-paid, Rozliczenia Rzeczywiste, a także przystąpić do programu bonusowego Payback, który umożliwia zbieranie punktów za opłacanie terminowo faktur za energię elektryczną, jak również płacenie za prąd punktami zebranymi u wszystkich Partnerów Payback
Rozliczenie Rzeczywiste umożliwia samodzielne rozliczanie za zużytą energię w oparciu o podawane co miesiąc stany licznika. Rozliczenia pre-paid są wygodnym sposobem płatności w systemie przedpłatowym (na kartę). To rozwiązanie szczególnie polecane dla właścicieli obiektów letniskowych czy wynajmujących mieszkania i lokale. Umożliwia zakup porcji energii z dowolną częstotliwością – na kilka dni, tydzień, miesiąc, co pozwala na stałą kontrolę poziomu zużycia energii elektrycznej oraz uniemożliwia powstanie zadłużenia
Punkty partnerskie i sprzedażowe Energi nie realizują na miejscu spraw związanych z reklamacjami, windykacją, a także z rozliczeniem faktur za zużycie energii elektrycznej. W tym zakresie do dyspozycji klientów pozostaje telefoniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne codziennie w godzinach 8-20 pod numerem 555 555 555. Sprawy związane z zaległymi płatnościami, bądź dotyczące przywrócenia energii elektrycznej, można wyjaśnić dzwoniąc pod 555 555 599. 24 godziny na dobę dostępne jest także Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, dostępne pod adresem https://ebok.energa.pl,
Awarie i uszkodzenia nadal zgłaszać należy, dzwoniąc pod numer alarmowy Pogotowia Energetycznego 991.
Punkt partnerski w Lęborku mieści się przy ul. Zwycięstwa 7, w Bytowie – przy ul. Pochyłej 3 – 4, a salon firmowy w Gdańsku przy al. Grunwaldzkiej 472 w biurowcu Olivia Business Point.
Bardzo dobrze, że powstają takie punkty, stanie w kolejkach nikomu nie służy, ja już skorzystałam z takiego punktu tylko, że w parku handlowym w Gdańsku w Matarni na Złotej Karczmie, otwarci są do zamknięcia galerii każdego dnia!
Jeszcze widziałem taki punkt w Wejherowie, nie wiem co oni robią, ale coś tam się dzieje w tej Enerdze, chyba znowu zaczyna zależeć im na klientach. Potwierdzam Złotą Karczmę Galeria Matarnia, byłem tam na zakupach i widziałem punkt w części Restauracyjnej tam gdzie jest Poczta, siedziała jedna Pani i coś załatwiała z klientem, zagadałem okazało się, że można podpisywać umowy,
Co do punktu na Matarni to rzeczywiście jest! 3 tygodnie temu podpisałam tam umowe na montaz licznika , którego do dzis nie ma. po kłamstwach ze strony Pan tam pracujących udałam sie do głównego oddziału, gdzie dowiedziałam sie, ze zgłoszenie wcale nie zostało wysłane. Tak minęły 3 tygodnie a ja grzecznie czekałam ekipa remontowa tez czeka, aby zacząć prace wykonczeniowe w moim nowym mieszkaniu. Dzis zlecenie jest zgłoszone w oddziale na Grunwaldzkiej, licznik ma byc w ciagu tygodnia. Szczerze omijajcie to miejsce i udajcie sie od razu do oddziału głównego!!!