fot. Lpp/wikipedia

Firma odzieżowa z Gdańska wprowadza na rynek kolejną firmę. Do Reserved, House, Mohito i Cropp dołączy Sin Say. Pierwsze sklepy już w marcu przyszłego roku.

fot. Lpp/wikipedia

Spółka LPP posiada sieć sklepów w całej Polsce oraz w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Do firmy należą cztery marki odzieżowe. Kolekcje odzieży w każdej z pięciu marek różnią się od siebie, skierowane są do klientów w różnym wieku i stylu ubierania się. LPP zapowiedziało już tworzenie kolejnej marki o nazwie Sin Say. – Chcemy, żeby sieć Sin Say do końca 2013 roku liczyła od 30 do 50 sklepów. Powierzchnia salonów będzie zbliżona do punktów House czy Cropp. Oferta marki będzie skierowana do młodych dziewcząt w wieku gimnazjalnym i licealnym – powiedział Dariusz Pachla, wiceprezes LPP SA. Pierwsze sklepy Sin Say zostaną otwarte w marcu 2013 roku. Spółka inwestuje nie tylko w nową markę, ale i powstawanie nowych sklepów w kolejnych miastach. Na ten cel do końca 2012 roku przeznaczy 210 mln zł., planuje zwiększyć powierzchnię netto sieci sklepów o 58 tys. mkw.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.