fot. YouTube

W połowie października rozpoczęła się nowa kampania „Gdańsk. Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności”.  Stworzono ją, aby wzmocnić wizerunek miasta i zwiększyć jego rozpoznawalności w kraju i za granicą.

Etap kampanii zaplanowany na 2012 rok będzie związany z promocją turystyczną Gdańska w kontekście EURO 2012. Istotnym celem w tym wypadku będzie również zachęcenie mieszkańców do bycia ambasadorami miasta w trakcie mistrzostw.

fot. YouTube

– Odwaga, wolność i kreatywność są wpisane w DNA naszego miasta. Gdańsk jest magnesem, który od pokoleń przyciąga ludzi odważnych i otwartych, niezależnych i pełnych pasji. I to jest przewodni motyw naszej nowej kampanii. Bo Gdańsk zrywa ze schematami i wyzwala w ludziach to co najlepsze. Gdyby nie Gdańsk, w którym wszystko się zaczęło, współczesna Europa wyglądałaby inaczej – mówi Anna Zbierska, Dyrektor Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Specjalnie na potrzeby kampanii uruchomiona została strona www.BeyondTheFrame.pl. Użytkownicy serwisu mogą nagrać 5-sekundową wypowiedź na temat tego, czym dla nich jest wolność, miłość czy pasja, a następnie, po zmiksowaniu z nagraniami innych użytkowników, udostępnić stworzony utwór swoim znajomym na Facebooku. Z nagrań internautów zaproszony przez Gdańsk znany kompozytor stworzy pełnowymiarowy utwór, traktując każdą dźwiękową próbkę jako osobną nutę.

[youtube_sc url=http://youtu.be/37shsGBmdJc]

W ramach kampanii na antenach największy ogólnopolskich stacji telewizyjnych (m.in. TVN, TVN 24,TVN Style, Polsat, TVP 1 czy TVP 2) zostanie wyemitowany film reklamowy, którego reżyserem jest Drew Lightfoot, twórca spotów dla takich firma jak Apple, Volkswagen, Kia czy Orange. Filmowi towarzyszy muzyka autorstwa Pawła Mykietyna, jednego z najbardziej cenionych kompozytorów młodszego pokolenia w Polsce. W Warszawie i Gdańsku zrealizowana zostanie ambientowa kampania outdoorowa wykorzystująca wielkoformatowe siatki. Kampania internetowa pojawi się w czołowych serwisach informacyjnych: wp.pl, gazeta.pl, tvn24.pl oraz w serwisach ipla.pl i Onet VOD.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.