Fot. Dominik Windorpski

6 kwietnia br. w hali Zespołu Szkół Mechanicznych i Logistycznych w Słupsku odbyły się II Słupskie Targi EDU DAY.  Na uczniów oraz absolwentów czekali przedstawiciele uczelni oraz szkół z całego kraju.

To już czwarta edycja przedsięwzięcia Fundacji Rzecz Jasna, która była współorganizatorem targów. W Słupsku– jego drugiej odsłony. Poprzednia odbyła się w listopadzie ubiegłego roku. To wtedy inicjatorzy przedsięwzięcia dostrzegli dużą potrzebę informacji wśród uczniów ostatnich klas szkół średnich w zakresie szkolnictwa wyższego.

Fot. Dominik Windorpski

Na targach tegoroczni maturzyści mogli spotkać się z przedstawicielami wielu szkół wyższych z całej Polski. Promowana była także oferta Akademii Pomorskiej w Słupsku, na potrzeby której prezydent Słupska Robert Biedroń nagrał specjalny spot reklamowy. Na stoiskach znalazły się oferty dla przyszłych studentów różnych dziedzin– począwszy od nauk ścisłych poprzez humanistykę po sport. Wśród wystawiających swoje oferty pojawiły się m.in. uczelnie z Poznania, Torunia, Trójmiasta, Koszalina, Słupska i Bydgoszczy. Dzięki prezentacjom i rozmowom z przedstawicielami placówek edukacyjnych, odwiedzający mogli uzyskać niezbędne informacje o każdej uczelni i szkole. Z pewnością pomoże to młodym ludziom w podjęciu decyzji o wyborze przyszłego kierunku kształcenia.

Fot. Dominik Windorpski
– Taka forma promocji uczelni wyższych cieszy się dużym zainteresowaniem. Jest to doskonały sposób, by poznać oferty kształcenia z całego kraju bez konieczności wyjazdu do innego miasta. Dodatkowym atutem targów edukacyjnych jest to, że poza różnego rodzaju ulotkami i gadżetami promującymi daną uczelnię, bardziej szczegółowych informacji mogą udzielić ludzie, którzy mają z nią do czynienia.- mówi Patrycja Jędrzejewska, członkini Studenckiej Grupy Promocyjnej Akademii Pomorskiej w Słupsku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.