fot. sxc.hu

Od 2 marca Urząd Gminy Słupsk testuje gminny telefon interwencyjny, dzięki któremu mieszkańcy będą mogli w prosty sposób poinformować o nagłych awariach i wydarzeniach w ich miejscu zamieszkania.

fot. sxc.hu
fot. sxc.hu

Dzwoniąc pod numer 669 000 010 poza normalnymi godzinami pracy Urzędu i jej jednostek, czyli w godzinach 16.00 – 7.00 oraz w weekendy, będzie można zgłaszać uszkodzenie sieci wodociągowej i hydrantu, brak wody, niedrożność sieci kanalizacyjnej, zdarzenie drogowe, uszkodzenie oświetlenia ulicznego, wylewanie ścieków w niedozwolonych miejscach, spalanie plastików, przewrócone drzewo na drodze, bezpańskie zwierzęta itp. Sprawy muszą dotyczyć zdarzeń leżących w kompetencjach gminy.

Ze względu na bezpieczeństwo funkcjonowania rozmowy będą rejestrowane. Dzwoniąc należy podać swoje imię i nazwisko oraz adres i numer telefonu gdyż telefony anonimowe uznawane są za niewiarygodne. Gminny Numer Interwencyjny nie będzie zastępował telefonów do powszechnie działających służb, inspekcji czy straży (tj. policja, pogotowie, straż pożarna). Należy więc z niego korzystać tylko w wyjątkowych sytuacjach.

Na razie są to testy. Po dwóch miesiącach funkcjonowania urząd gminy sprawdzi czy telefon interwencyjny zdał egzamin.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.