Zmiany w PGK: powstanie Biuro Obsługi Klienta, informacje otrzymamy też przez SMS-a

09 lutego 2015r. | Drukuj

Duże zmiany szykują się w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej w Kępicach. Rozpoczął się remont budynku. Zmiany zajdą też w sposobie kontaktowania się z mieszkańcami, powstanie Biuro Obsługi Klienta, wprowadzony będzie też system informowania przez SMS.

fot. facebook / Gmina Kępice

fot. facebook / Gmina Kępice

W budynku PGK Kępice właśnie rozpoczął się remont. Prace obejmują wymianę dachu, okien oraz elewacji. Ponadto zmiany zajdą też wewnątrz obiektu – powstanie Biuro Obsługi Klienta, wyremontowane będą pomieszczenia biurowe i sanitariaty.

– Ale nie tylko sam budynek przejdzie generalny remont – mówi Bożena Gierszewska, prezes PGK Kępice Sp. z o.o. – Chcemy podnieść jakość naszych usług, wprowadzimy system informowania klientów o ważnych sprawach poprzez SMS, ta usługa będzie dostępna dla osób chętnych, ponadto mieszkańcy będą mogli sami generować faktury za wodę czy ścieki.

Dzięki temu systemowi mieszkańcy będą sami odczytywali, ile wody czy ścieków zużyli, będą mogli te dane wprowadzić przez internet do faktury.


Opublikowano w: SłupskWiadomości
Tagi: ,

Zapraszamy ponownie na www.gazetakaszubska.pl
Kontakt: [email protected]


Warning: Use of undefined constant rand - assumed 'rand' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/umedia/domains/gazetakaszubska.pl/public_html/wp-content/themes/gk02/functions.php on line 133
Czytaj także

Komentarze do artykułu (dodaj własny »).

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu.
Jeżeli masz ochotę, rozpocznij dyskusję.
Skorzystaj z formularza znajdującego się poniżej.

Dodaj komentarz