fot. PKP

PKP Intercity wprowadziło kolejne udogodnienia dla pasażerów. Od 25 marca, we wszystkich pociągach przewoźnika, podróżny może dokonywać płatności za bilet zarówno gotówką, jak i kartą płatniczą. 

fot. PKP
fot. PKP

Dotychczas, możliwość zapłaty kartą, była dostępna we wszystkich pociągach kategorii Express InterCity (EIC), Express (Ex), EuroCity (EC) oraz w wybranych pociągach Twoich Linii Kolejowych (TLK). Teraz pasażer dokona transakcji bezgotówkowej, w każdym pociągu PKP Intercity. W terminalach obsługiwane są karty VISA oraz MASTERCARD.

-Zdarza się, że pasażer podejmuje decyzję o wyjeździe w ostatniej chwili i nie ma czasu na zakup biletu w kasie czy przez Internet. Nie zawsze też ma przy sobie gotówkę. Płatność za bilet kartą na pokładzie pociągu ma być ułatwieniem dla naszych klientów. Trzeba tylko pamiętać, aby po wejściu do pociągu zgłosić się do obsługi składu, co pozwoli na sprawne przydzielenie miejsca – mówi Zuzanna Szopowska, rzecznik prasowy PKP Intercity S.A.

Pasażerowie, którzy cenią wygodę i najnowsze rozwiązania mogą zawsze kupić bilet za pośrednictwem strony www.intercity.pl. Bilet zakupiony przez internet nie wymaga drukowania. Elektroniczny blankiet wystarczy zapisać w telefonie lub laptopie, a konduktor podczas kontroli zeskanuje kod z ekranu. Warto pamiętać, że za bilet kupiony w ostatniej chwili w pociągu przewoźnik pobiera dodatkową opłatę, natomiast kupując bilet wcześniej tj. minimum na siedem dni przed podróżą można otrzymać rabat sięgający nawet 10%.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.