mat. prasowe

Wśród masowo produkowanych aplikacji na smartfony i tablety coraz częściej pojawiają się aplikacje dedykowane klientom korporacji taksówkarskich. Wystarczy minuta aby zamówić taksówkę najbliżej naszej lokalizacji. Jest to możliwe również w Trójmieście.

mat. prasowe
mat. prasowe

Branża taksówkarska jak żadna inna ceni sobie czas i szybkość reakcji na zamówienia. To te właśnie czynniki decydują o sukcesie korporacji i stanowią ich główny atut. Krokiem naprzód w firmach dbających o stały rozwój technologiczny są obecnie aplikacje na smartfony. To dzięki nim właśnie korporacje mogą błyskawicznie reagować na potrzeby klientów. – Tak naprawdę to klienci napędzają zmiany technologiczne. (…) Firmy zdają sobie sprawę, że najważniejszy jest komfort klienta i wszystko, co się pod nim kryje: łatwy i szybki kontakt, krótki czas oczekiwania czy dokładność danych w aplikacjach – mówi Marian Penkalla z trójmiejskiej korporacji Hallo Taxi.

Aby aplikacja była użyteczna, musi zawierać kilka funkcji, których nie zagwarantuje żadna strona internetowa. To m.in. możliwość automatycznego ustalenia własnej pozycji z poziomu nawigacji oraz opcja podejrzenia najbliżej znajdujących się w okolicy taksówek. Wszystko to musi działać płynnie i bezawaryjnie na wszystkich dostępnych systemach operacyjnych. Jako jedna z pierwszych i do dziś nielicznych wersję na Windows Phone oferuje aplikacja naviTAXI – z powodzeniem wykorzystywana przez polskie korporacje z gdańską Hallo Taxi, krakowską Taxi Barbakan czy warszawską Elle Taxi na czele. Ustalenie zajmowanej przez użytkownika pozycji to kwestia ledwie kilku kliknięć. Kontakt z centralą – kilka kolejnych. Złożenie kompletnego zamówienia zajmuje na ogół nie więcej niż minutę. Wszystko to możemy zrobić w hotelu, restauracji czy kawiarni.

– Szanujemy czas naszych klientów – a aplikacje pomagają go zaoszczędzić. Komfort dający korzystanie z oprogramowania na smartfony przekłada się także na bezpieczeństwo – nie trzeba już stać w ciemnym zaułku, wyczekiwać pojazdu i dopytywać, czy to oby nasza taksówka. Rynek poszedł znacząco do przodu i ci, którzy nie dbają o bezpieczeństwo swoich pasażerów szybko wypadają z obiegu – przyznaje Marian Penkalla z Hallo Taxi. Nowością będą aplikacje dodatkowo zintegrowane z bieżącymi taryfikatorami korporacji a sama istota ich działania wsparta będzie elementami społecznościowymi.

– Bardzo istotnym aspektem w aplikacjach taksówkarskich będzie social oraz propagowanie aplikacji wykorzystujących ten właśnie kanał. Polecanie korporacji a nawet konkretnych taksówkarzy, opinie użytkowników oraz zapraszanie znajomych do aplikacji (np. w zamian za profity czy afiliację) są koniecznością, aby relatywnie szybko aplikacja zdobyła popularność. Sama funkcja zamawiania to raczej za mało, aby ktoś zrezygnował z przyzwyczajenia dzwonienia po taksówkę. Tak więc social spełnia zarówno rolę promocyjną dla aplikacji jak również daje dodatkową wartość w postaci opinii prawdziwych osób i znajomych – przewiduje Mateusz Belattaf z firmy Fanpoint, producenta aplikacji społecznościowych.

Już dziś kompletna realizacja zamówienia w aplikacjach trwa około minuty – a wszystkie trendy wskazują, że będzie to jeszcze prostsze i jeszcze przyjemniejsze.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.