Nowa marka gdańskiej spółki LPP

28 sierpnia 2012r. | Drukuj

Firma odzieżowa z Gdańska wprowadza na rynek kolejną firmę. Do Reserved, House, Mohito i Cropp dołączy Sin Say. Pierwsze sklepy już w marcu przyszłego roku.

fot. Lpp/wikipedia

Spółka LPP posiada sieć sklepów w całej Polsce oraz w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Do firmy należą cztery marki odzieżowe. Kolekcje odzieży w każdej z pięciu marek różnią się od siebie, skierowane są do klientów w różnym wieku i stylu ubierania się. LPP zapowiedziało już tworzenie kolejnej marki o nazwie Sin Say. – Chcemy, żeby sieć Sin Say do końca 2013 roku liczyła od 30 do 50 sklepów. Powierzchnia salonów będzie zbliżona do punktów House czy Cropp. Oferta marki będzie skierowana do młodych dziewcząt w wieku gimnazjalnym i licealnym – powiedział Dariusz Pachla, wiceprezes LPP SA. Pierwsze sklepy Sin Say zostaną otwarte w marcu 2013 roku. Spółka inwestuje nie tylko w nową markę, ale i powstawanie nowych sklepów w kolejnych miastach. Na ten cel do końca 2012 roku przeznaczy 210 mln zł., planuje zwiększyć powierzchnię netto sieci sklepów o 58 tys. mkw.


Tagi: , , , , , ,

Zapraszamy ponownie na www.gazetakaszubska.pl
Kontakt: [email protected]


Warning: Use of undefined constant rand - assumed 'rand' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/umedia/domains/gazetakaszubska.pl/public_html/wp-content/themes/gk02/functions.php on line 133
Komentarze do artykułu (dodaj własny »).

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu.
Jeżeli masz ochotę, rozpocznij dyskusję.
Skorzystaj z formularza znajdującego się poniżej.

Dodaj komentarz