www.kalendarz.sopot.pl

Już w najbliższy weekend rusza ogólnopolska kampania promująca możliwość ciekawego spędzenia czasu w kwietniu, w Sopocie. Akcja przeprowadzona będzie w kilku miastach Polski, w tym w Trójmieście.

www.kalendarz.sopot.pl

Cykl wiosennych promocji dla turystów i mieszkańców pod nazwami Tydzień Rodzinny (4-11 kwietnia), Tydzień Prestiżu (12-19 kwietnia) i Tydzień Kulturalny (20-27 kwietnia) mają na celu wydłużenie sezonu turystycznego w Sopocie. Oferta będzie obejmować m.in. zniżki w restauracjach, hotelach czy atrakcyjne oferty pobytowe. Każdy z tygodni oferuje kilkadziesiąt wyjątkowych wydarzeń i usług, które dzięki swej różnorodności zaspokoją oczekiwania nawet najbardziej wymagających. Powodzenie akcji w dużej mierze zależy od sopockiej branży turystycznej. – „Zależy nam, aby jak najwięcej obiektów z ciekawymi propozycjami przystąpiło do tworzenia wspólnej oferty kurortu” – mówi Dorota Sykut, koordynator projektu.

Prezentowana oferta została przygotowana przez sopockich przedsiębiorców – członków Lokalnej Organizacji Turystycznej w Sopocie. Sopocka akcja promowana będzie poprzez spoty bilbordowe w internecie (720 tys. odsłon) jak również poprzez spoty  w kilku rozgłośniach radiowych w Poznaniu, Toruniu i Trójmieście.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.