fot GK

BMW Group odnotowuje najlepszy lutowy wynik w swojej historii. Rekordowy luty również dla BMW Group Polska, która nadal pozostaje liderem rynku Premium.

fot GK

W lutym tego roku na rynek globalny dostarczono 127 634 samochody BMW, MINI i Rolls-Royce (111 724 w lutym 2011, wzrost o 14,2%), co stanowi rekord w historii BMW Group. Od początku roku dostarczono klientom 239 800 samochodów (216 917 w poprzednim roku), co daje wzrost o 10,5% w porównaniu do analogicznego okresu w 2011 roku. – „Luty to kolejny rekordowy miesiąc dla BMW Group, w związku z czym zamierzamy kontynuować ten pozytywny trend. Naszym celem na rok 2012 jest pobicie rekordu sprzedaży z roku 2011 oraz utrzymanie pozycji światowego lidera wśród producentów samochodów premium”, wyjaśnia Ian Robertson, członek zarządu BMW AG odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.

– „Nowe BMW serii 3, które weszło do sprzedaży na rynkach całego świata w połowie lutego tego roku, odegra istotną rolę w dalszym rozwoju BMW Group. Liczba zamówień na ten model już teraz przerosła nasze oczekiwania. Dodatkowe nowe modele, jak BMW serii 6 Gran Coupe, które zaprezentowaliśmy podczas Salonu Samochodowego w Genewie, również przyczynią się do wzrostu sprzedaży w drugiej połowie roku.” – dodaje Ian.

Zobacz >> W Gdańsku światowa premiera nowego modelu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.