fot. sxc.hu

Przedsiębiorcy prowadzący na terenie Lęborka sprzedaż alkoholu, muszą do 31 stycznia złożyć oświadczenia o uzyskanych przychodach w roku 2011. Ten sam termin obowiązuje wniesienie opłaty za korzystanie z zezwoleń w roku 2012.

fot. sxc.hu

Opłaty można dokonać w kasie Urzędu Miejskiego w Lęborku lub na rachunek bankowy: Bank Gospodarki Żywnościowej   nr   82 2030 0045 1110 0000 0219 7910.

Niedokonanie opłaty wymaganej przepisami ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi ( tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 70 , poz. 473 z późniejszymi zmianami) w terminie do dnia 31 stycznia 2011 r. spowoduje wygaszenie zezwolenia wydanego przez Burmistrza Miasta Lęborka i tym samym brak możliwości dalszej sprzedaży napojów alkoholowych.

Przedsiębiorca, którego zezwolenie wygasło na skutek niedokonania stosownej opłaty będzie mógł wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.

1 KOMENTARZ

  1. Jaki dzień zapłaty uważa się za właściwy w przypadku dokonania opłaty przelewem?
    Czy jest to dzień dokonania przelewu przez przedsiębiorce, czy dzień wpłynięcia przelewu na konto Urzędu i w przypadku drugim jeżeli wystąpi różnica, to czy liczy się data waluty, czy data księgowania na rachunku Urzędu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.