Mocna, wygodna i ekologiczna hybryda od Audi

23 czerwca 2011r. | Drukuj

Audi Q5 hybrid quattro łączy w sobie osiągi 6-cylindrowego silnika i zużycie paliwa silnika 4-cylindrowego. Jego wszechstronne, obszerne wnętrze umili wolny czas i rodzinne podróże.

Pod maską znajduje się benzynowy silnik 2.0 TFSI o mocy 155 kW (211 KM) oraz silnik elektryczny o mocy 40 kW (54 KM). Silniki te łącznie dostarczają moc 180 kW (245 KM). Średnie zużycie paliwa, mierzone w cyklu NEFZ, wynosi zaledwie 6,9 litra na 100 km. Stały napęd na cztery koła quattro oraz wygodny układ jezdny tworzą razem bezkonkurencyjne połączenie.

fot. Audi

Konstruktorzy Audi Q5 hybrid quattro zwrócili szczególną uwagę na wydajność elektrycznego silnika. Ten dynamiczny SUV utrzymując prędkość 60 km/h, jest w stanie przejechać ok. trzy kilometry wykorzystując jedynie silnik elektryczny, który maksymalnie rozpędza samochód do 100 km/h.

Najnowszy model Audi to idealny samochód dla ludzi aktywnych – jest wydajny, dynamiczny, przestronny, wielofunkcyjny i komfortowy.

fot. Audi

Podsumowanie: Audi Q5 hybrid quattro

Nadwozie

  • długość 4 629 milimetrów, szerokość 1 898 milimetrów, wysokość 1 625 milimetrów
  • dynamiczne proporcje, najlepszy współczynnik oporu powietrza w swojej klasie (0,32)

Bagażnik

  • pojemność bagażnika od 460 do 1 480 litrów
  • wiele praktycznych rozwiązań (np. do przewozu sprzętu sportowego), przesuwane siedzenia tylne (seryjnie) oraz dostępne w ramach wyposażenia dodatkowego składane siedzenie pasażera

Wnętrze

  • szeroki rozstaw kół (2 812 milimetrów), przestronne wnętrze, dużo schowków
  • intuicyjna obsługa, dopracowany system MMI®
  • bardzo wysoki poziom biernego bezpieczeństwa

Napęd

  • napęd hybrydowy o wysokiej mocy całkowitej 180 kW (245 KM) otrzymanej dzięki połączeniu benzynowego silnika 2.0 TFSI o mocy 155 kW (211 KM) oraz silnika elektrycznego o mocy 40 kW (54 KM); łączny maksymalny moment obrotowy wynosi 480 Nm
  • niskie średnie zużycie paliwa: 6,9 litra na 100 km; niska emisja CO2: 159 g/km
  • benzynowy silnik 2.0 TFSI z bezpośrednim wtryskiem, turbosprężarką i systemem sterowania zaworami AVS

Układ jezdny

  • przesunięta do przodu oś przednia
  • asystent zjazdu w wyposażeniu podstawowym

Wyposażenie:

  • klimatyzacja oraz system nagłaśniający Audi Sound System montowane seryjnie
  • dostępne nowoczesne systemy wspomagające kierowcę
  • dostępny w ramach wyposażenia dodatkowego panoramiczny dach szklany

 


Opublikowano w: MotoGK
Tagi: , , , ,

Zapraszamy ponownie na www.gazetakaszubska.pl
Kontakt: [email protected]


Warning: Use of undefined constant rand - assumed 'rand' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/umedia/domains/gazetakaszubska.pl/public_html/wp-content/themes/gk02/functions.php on line 133
Czytaj także

Komentarze do artykułu (dodaj własny »).

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu.
Jeżeli masz ochotę, rozpocznij dyskusję.
Skorzystaj z formularza znajdującego się poniżej.

Dodaj komentarz